festival mini

Tuesday, November 29, 2016


O víkendu jsme navštívili dětský prodejní festival mini, který se konal v Kafkově domě v centru Prahy. Moc jsem se na něj těšila a byla jsem opravdu nadšená. Atmosféra byla naprosto úžasná, všichni prodejci byli tak strašně milí a ochotní, každý z nich mě něčím zaujal. Z festivalu jsem odešla s plno vizitkami a s kontakty na prodejce. Jelikož se našim známým a kamarádům v poslední době  začínají rodit miminka, pořídili jsme pár kousků pěkně do foroty, abychom pro ně měli k narození nějaký pěkný dáreček.


Hned na začátku mě uchvátily designové kufříkové domečky z Pikle z Pytle u kterých jsem zavzpomínala na své dětsví, kdy jsme si domečky pro panenky lepili z papírových krabic. Kdyby v té době kufříčky prodávali, určitě bych si ho moc přála. 


Shark in the Park, značka kterou již znám z plno blogů, mají opravdu originální a praktické kousky se super motivy. 


Skvělá je také značka LoowFat, která vyrábí street wearové oblečení pro děti i dospělé. Moc se mi u nich líbí dětské mikiny a čepice. 


Petr a Tereza, kteří tvoří pod značkou PEPE A TETE přírodní dřevěné minimalistické špalíčky na hraní. Špalíčky opravdu lákaly k osahání i dospělé. Myslím, že Petr s Terezou vystihli pravdivé moudro: V jednoduchosti je krása!



Oblečení pro miminka a batolata Be Birde mě opravdu okouzlilo. Be Birde nabízí také drobné hračky. Maminka Vendulka, která oblečení šije používá moc pěkné vzory látek. 


Nemohla bych vynechat slovenskou značku MOE, která má můj obdiv už od samého začátku. Vytvářejí dětské ponožky, podkolenky, punčocháčky i capáčky v severském stylu s neutrálními barvami. Jedny ponožtičky jsme si také z festivalu odnesli.




Na festivalu nechyběl ani Nordic Day s užasným dětským sortimentem. Pořídili jsme tu roztomilý dětský kufříček s kolouškem. 






Naším třetím úlovkem jsou milníkové kartičky od Nana Party. Koupili jsme černobílé unisex, takže kartičky budeme moci věnovat miminku našich kamarádů ať už to bude holčička nebo chlapeček. 



A nakonec jsme festival zakončili u Lelí's Cupcakes. Musím teda říct, že maminka, která mimo jiné působí i na blogu: Máma na blogu, peče ty nejskvělejší cupcakes, co jsem kdy jedla! Dali jsme si cupcakes s trojtou čokoládou a lanýžem, nějaké také s mascarpone a byly opravtu TOP! Další jsme si vzali ještě s sebou do krabičky na večerní mlsání. 






A ještě nějaké fotky z festivalu: 





Byli jste taky na festivalu mini? 
Hezký večer všem!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Subscribe